Resurse: 🇯🇵🇰🇷 Anime, k-pop și gândire strategică — wait, what?
Seria de Gândire Strategică: evenimente și resurse despre decizii mai bune pe mai departe, în diferite contexte.
Salut,
Am început săptămâna trecută sezonul 5 din seria de Gândire Strategică cu întâlnirea de sharing despre anime, k-pop și gândire strategică cu Alice Teodorescu, Sr. Product Marketing Manager la Pentest-Tools.com.
Te invit să urmărești mai jos înregistrarea, a fost una dintre cele mai wow sesiuni de până acum 🤯
Poți urmări direct capitolul video care te interesează:
00:00 Intro
02:13 AMV Animated Music Video
06:35 Înțelegerea amplorii fenomenului anime
11:44 Povestea lui Alice
14:04 Scurt istoric al anime și k-pop
21:27 Intro principii strategice
21:58 Principiu 1: Control the narrative
28:28 Principiu 2: The primacy of character
32:00 Principiu 3: Think in universes
39:08 Principiu 4: Play the long game
42:17 Principiu 5: Make the unfamiliar familiar
46:27 Q&A și discuții libere
1:05:46 Gânduri de final și exercițiu recomandat
Cele 5 principii strategice despre care ne-a povestit Alice, cu inspirație din lumea anime și k-pop:
- Control the narrative: care este core story arc al strategiei tale? 
- Character-centric: cine îți duce strategia mai departe? Ce contează pentru acești oameni? 
- Think in universes: cum poți co-crea cu ceilalți, pe baza energiei pe care ei o aduc la masă? 
- Play the long game: oare reușești să pui în mișcare o buclă care se auto-susține? 
- MUKOKUSEKI - make the unfamiliar, familiar: cum poți să ajuți oamenii să înțeleagă mai ușor ce vrei să faci, comunicând esența? 
Află mai multe și din acest bundle de resurse recomandate, pregătit pentru noi de Alice (Google Doc). Alternativ, poți descărca mai jos pdf-ul. Enjoy!
Să ne revedem cu bine la următoarea întâlnire,
Bülent
Seria de Gândire Strategică este un demers pe care l-am pornit pentru a face gândirea strategică mai accesibilă și mai practică pentru oricine este interesat să ia decizii mai bune pe mai departe, în diferite contexte.
Recent, a început să mă pasioneze întrebarea: cum rămâi relevant pe mai departe? (ca om, business, organizație sau comunitate). Voi lansa în curând o inițiativă cu scopul de ajuta oamenii să se pregătească pentru a rămâne relevanți. Te invit să ne conectăm pe LinkedIn și pe Insta.

M-a pus pe ganduri abordarea asta, super tare cum se pot lega anime si k-pop de strategie. E clar un exemplu de cum cultura pop poate fi mai mult decat divertisment. Ce alte domenii credeti ca mai pot fi "deconstruite" asa? Felicitari pentru o sesiune wow, chiar mi-a placut.
Update: merge și butonul de download acum